JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 06/08/2018, 08:49 AM   #1
Banning
JDM Soldier

Banning is offline

Default bemoediging om een ??schijn

Een van de beste herinneringen van David was een van mijn ergste. We stonden een kilometer in de rij bij Cal, de thuisbaan van David. Toen we in de rij stonden, was het een unieke race. Er waren slechts 7 van ons in dat veld; 6Cal lopers aantrekken blauw, met een enkele rode en witte trui van Houston ingeklemd in het midden. Ik schoot naar voren om mezelf recht op het konijn te plaatsen, net als de angstige persoon om zichzelf te bewijzen dat ik in die tijd was. David wachtte zijn tijd af op een 5e plaats. Voor de volgende 1000 meter bleef de race hetzelfde, terwijl we splitten recht op de rand van het 4-mijls tempo klikten. Toen we het bereikten op 600 meter van de finish, maakte David een sterke beweging langs Nike Air Max Ld Zero Womens me Nike Air Huarache Damen heen, en kort daarna stopten mijn luchtwegen letterlijk en werd ik aan de kant van de baan achtergelaten naar adem happend. David dreef in de laatste ronde de leiding aan, trok weg van de rest van het veld en stopte de klok op 3 minuten en 58 seconden. Zijn eerste sub 4 mijl. En hij deed het op zijn thuisbaan.

In mijn gedachten was dat toen David Torrence was gearriveerd. Zijn korreligheid en vastberadenheid die dag waren onge?venaard. Hij rende met een doel. En het was iets dat ik de komende jaren keer op keer zou zien. Tijdens het racen wordt zijn passie getoond. Hij leek altijd alsof hij probeerde zichzelf naar de finish te brengen. De steeds langer wordende arm zwaait de laatste 100 meter, alsof hij zijn pas door alleen maar vastberadenheid verlengt. David had lef. Hij zou je dwingen om alles op tafel te leggen om te winnen. Adidas Superstar Mujer Hij zou bij gelegenheid uit zijn hoofd gaan, of een sterke zet doen om te bieden voor de overwinning. Als hardloper was hij iemand wiens race je bewonderde.

Naarmate de jaren verstreken, zag ik David bij ontmoeting en praatte ik terloops, terwijl onze paden elkaar kruisten. Hij vervolgde zijn opmars door de professionele rangen, culminerend in een Olympische droom, onder een waslijst van onderscheidingen. Maar het moment dat David echt voor mij betekende, was van het spoor.

Beide zijn natuurlijke reacties. Maar wat ik zag toen ik door de vele kilometers van de straten van Houston dwaalde waar ik aanvankelijk doorheen kon reizen, en voet voor een groot deel ervan, is een andere reactie. Hoop.

Mensen die anderen proberen te helpen, zijn goed behandeld en moeten worden geprezen. Maar in een stad waar velen hun buren niet Adidas Superstar Womens kennen, worden zelfs de kleine gebaren merkbaar. De mensen vragen of alles in orde is als je iets nodig hebt als je macht hebt. De personen informeren u waar u voedsel kunt vinden, hoe de straten er op de weg uitzien. De vreemdelingen die stoppen om te vragen of je hen kunt helpen een manier te vinden om naar het ziekenhuis te gaan, zodat ze een geliefde kunnen controleren.

Niemand heeft alle antwoorden. We proberen ze allemaal te vinden.

Vanuit een zelfzuchtig standpunt is het het beste uit mijn team naar voren gekomen. De mannen en vrouwen verzamelen zich om elkaar voor steun. Het bundelen van middelen, bemoediging om een ??schijn van normaliteit (rennen) in hun leven te houden.

Is dit allemaal een of andere valse idealisering, een zien van een ramp door een roze bril? Mogelijk. Er gebeuren ook slechte dingen. Maar in een Adidas Hamburg Womens wereld die zo verdeeld is, is het fijn om je te concentreren op de grote meerderheid. Degenen die elkaar willen helpen.

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules