JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Miscellaneous Forum > General Discussions & Debate

Reply
 
Old 06/28/2012, 04:29 AM   #201
P98
JDM Knight
 
P98's Avatar
 
P98 is offline
Join Date: Jul 2010
Location: Ottumwa
Posts: 512

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Wtf?! Lol I never would have gotten rid of it


__________________

LT1 T/A
  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 12:58 PM   #202
99eclipse
JDM King
 
99eclipse's Avatar
 
99eclipse is offline
Join Date: Aug 2011
Location: Moravia Iowa
Posts: 1,129

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Silver teg witg white rims in se14?

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 03:43 PM   #203
Ej6kev
Functional!
 
Ej6kev's Avatar
 
Ej6kev is offline
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,450

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by 99eclipse View Post
Silver teg witg white rims in se14?
There's very many of em... haha. Gotta be more specific

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 04:41 PM   #204
99eclipse
JDM King
 
99eclipse's Avatar
 
99eclipse is offline
Join Date: Aug 2011
Location: Moravia Iowa
Posts: 1,129

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by Ej6kev View Post
There's very many of em... haha. Gotta be more specific
It was like a dark charcoal gray with no plates an really clean.

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 04:53 PM   #205
H22APWRD94
The Tranny Guy
 
H22APWRD94 is offline
Join Date: May 2007
Posts: 2,007

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by 99eclipse View Post
It was like a dark charcoal gray with no plates an really clean.
Which headlights? JDM or USDM?

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 05:04 PM   #206
99eclipse
JDM King
 
99eclipse's Avatar
 
99eclipse is offline
Join Date: Aug 2011
Location: Moravia Iowa
Posts: 1,129

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by H22APWRD94 View Post
Which headlights? JDM or USDM?
Didnt get to good of a look. Had a high rise spoiler looked like an oem one

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 06:14 PM   #207
H22APWRD94
The Tranny Guy
 
H22APWRD94 is offline
Join Date: May 2007
Posts: 2,007

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

That sounds like my buddy Bill's car if it is the USDM front. 98up front end on Champ White wheels. Intercooler chilling in the bumper.







  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 06:15 PM   #208
H22APWRD94
The Tranny Guy
 
H22APWRD94 is offline
Join Date: May 2007
Posts: 2,007

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

It normally has plates on it, so it is a possibility it was Jasin's old one, which has found another new home I believe.

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 07:24 PM   #209
Tommy
...
 
Tommy is offline
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,478

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

It was Sean Westrum in his new ride.

  Reply With Quote
Old 07/30/2012, 11:12 PM   #210
H22APWRD94
The Tranny Guy
 
H22APWRD94 is offline
Join Date: May 2007
Posts: 2,007

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by Tommy View Post
It was Sean Westrum in his new ride.
That is what I was wondering.

  Reply With Quote
Old 08/09/2012, 11:52 AM   #211
95topless
JDM Soldier
 
95topless's Avatar
 
95topless is offline
Join Date: Apr 2010
Location: Tempe
Posts: 360

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

black crx on fleur yesterday, lowered/rims, took a pic of my car in traffic haha.

  Reply With Quote
Old 08/24/2012, 05:30 AM   #212
crxh22honda
JDM King
 
crxh22honda's Avatar
 
crxh22honda is offline
Join Date: Oct 2011
Location: norwalk
Posts: 1,231

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Rsx type s license plate mikky... I saved you this morning from a bum trying to get in your car.!

  Reply With Quote
Old 08/24/2012, 07:58 AM   #213
JDMxTAi
JDM Soldier
 
JDMxTAi's Avatar
 
JDMxTAi is offline
Join Date: Sep 2009
Location: 515/319, Iowa
Posts: 204

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Who owns a boosted red em1 heading towards cedar hall in kirkwood.


__________________

1996 Honda Civic EX Coupe - Blown & Sold
2011 Nissan Rogue SV AWD - DD

  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 11:07 AM   #214
CaseBone
................
 
CaseBone's Avatar
 
CaseBone is offline
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,443

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

First off, I'm gonna have to say. Out of all the misspelled shit and horrible grammar on this forum. The title of this thread pisses me off the most. Someone please change it to, "Who's ride is this?" thread. Makes this forum look like its filled with a bunch of retards. Kthx.

Anyway, spotted a clean Midori green 96-00 Civic coupe at the 4 way stop by West Glenn outside of Aspen. Gotta say, looked pretty good. Never seen a coupe in that color. to the owner.

  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 02:48 PM   #215
b18pwr
Coasting
 
b18pwr's Avatar
 
b18pwr is offline
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,231

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by CaseBone View Post
First off, I'm gonna have to say. Out of all the misspelled shit and horrible grammar on this forum. The title of this thread pisses me off the most. Someone please change it to, "Who's ride is this?" thread. Makes this forum look like its filled with a bunch of retards. Kthx.

Anyway, spotted a clean Midori green 96-00 Civic coupe at the 4 way stop by West Glenn outside of Aspen. Gotta say, looked pretty good. Never seen a coupe in that color. to the owner.
I second this motion.

  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 03:21 PM   #216
JBAutosports
JDM Knight
 
JBAutosports's Avatar
 
JBAutosports is offline
Join Date: Jun 2011
Location: Des Moines
Posts: 573

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Who is this Casebone?


__________________

E-Mail: sales@jbautosports.com (best way to contact)
Phone:
888-885-2002
SPECIAL PRICING VIA PM
www.jbautosports.com
AUTHORIZED DEALER FOR OVER 400 PRODUCT LINES
Like us on Facebook for Facebook only specials!
  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 05:38 PM   #217
EM1San
I take pictures
 
EM1San's Avatar
 
EM1San is offline
Join Date: Jul 2006
Location: Bahstun
Posts: 3,234

 
Default Re: The Official "Who's Ride Is This?" Thread

Quote:
Originally Posted by JBAutosports View Post
Who is this Casebone?
Who this Casebone ride is?


__________________

Andrew.
My flick
Facebook
  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 07:11 PM   #218
luis31
Jefe De Jefes
 
luis31's Avatar
 
luis31 is offline
Join Date: Oct 2007
Posts: 950

 
Default Re: The Official "Who's Ride Is This?" Thread

Casebone who ride is this?


__________________

DSM'S, WALKING THE THIN LINE BETWEEN STARTING AND JUNKYARD SINCE '89
  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 07:36 PM   #219
iMaTThew515
JDM Knight
 
iMaTThew515's Avatar
 
iMaTThew515 is offline
Join Date: Nov 2009
Location: Oskumwa, IA
Posts: 799

 
Default Re: The Official "Who's Ride Is This?" Thread

^^

Spotted in Ottumwa

Black RSX with "DC5" on the license plate spotted at Menards

  Reply With Quote
Old 09/13/2012, 11:06 PM   #220
CaseBone
................
 
CaseBone's Avatar
 
CaseBone is offline
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,443

 
Default Re: The Official "Who's Ride Is This?" Thread

Check and mate. I'm out.

  Reply With Quote
Old 09/14/2012, 07:33 AM   #221
crxh22honda
JDM King
 
crxh22honda's Avatar
 
crxh22honda is offline
Join Date: Oct 2011
Location: norwalk
Posts: 1,231

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by CaseBone View Post
First off, I'm gonna have to say. Out of all the misspelled shit and horrible grammar on this forum. The title of this thread pisses me off the most. Someone please change it to, "Who's ride is this?" thread. Makes this forum look like its filled with a bunch of retards. Kthx.

Anyway, spotted a clean Midori green 96-00 Civic coupe at the 4 way stop by West Glenn outside of Aspen. Gotta say, looked pretty good. Never seen a coupe in that color. to the owner.
The green coupe is ben talarico. idk if chad gates old car or not. but it is rhd

Last edited by crxh22honda; 09/17/2012 at 07:37 AM.
  Reply With Quote
Old 03/21/2013, 03:11 PM   #222
95topless
JDM Soldier
 
95topless's Avatar
 
95topless is offline
Join Date: Apr 2010
Location: Tempe
Posts: 360

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Black prelude, 92-96? Gen, damage on left quarter panel, Iowa plates spotted in Scottsdale/tempe AZ.

  Reply With Quote
Old 03/21/2013, 04:13 PM   #223
crxh22honda
JDM King
 
crxh22honda's Avatar
 
crxh22honda is offline
Join Date: Oct 2011
Location: norwalk
Posts: 1,231

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by 95topless View Post
Black prelude, 92-96? Gen, damage on left quarter panel, Iowa plates spotted in Scottsdale/tempe AZ.



Keep it Lol

  Reply With Quote
Old 03/21/2013, 04:26 PM   #224
hatorade
JDM Soldier
 
hatorade's Avatar
 
hatorade is offline
Join Date: Jul 2011
Location: Norwalk, iowa
Posts: 195

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by crxh22honda View Post
The green coupe is ben talarico. idk if chad gates old car or not. but it is rhd
Chad rhd still around here? Lol


__________________

I'd rather lose by a mile knowing that I built my car, then lose by an inch knowing someone else built it for me.
  Reply With Quote
Old 03/21/2013, 04:27 PM   #225
95topless
JDM Soldier
 
95topless's Avatar
 
95topless is offline
Join Date: Apr 2010
Location: Tempe
Posts: 360

 
Default Re: The Official "Who is this ride?" Thread

Quote:
Originally Posted by crxh22honda View Post
Keep it Lol
?

  Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -6. The time now is 03:21 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.