JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 06/22/2018, 08:17 AM   #1
Banning
JDM Lover

Banning is offline

Default vier uur krampen ervaren

Dus een goede vriend en hardloper vroeg me wat mijn Nike Air Presto Damen gedachten zijn over Hoka One One schoenen met een maximale demping. Ik had dit gesprek al een tijdje geleden, maar het lijkt erop dat het een beetje afneemt met betrekking tot www.fabiorotaconti.it hardlopers. Ik zie echter een overweldigende meerderheid van mensen in deze schoenen. Deze specifieke hardloper ondervond kuitkramp en overwoog om over te schakelen naar deze schoenen. Degenen die met mij over schoenen hebben gesproken, kennen mijn positie op het gebied van schoenen en hardlopen - ze bedoelen bijna net zoveel als het shirt op je rug als het gaat om het voorkomen of herstellen van blessures. Hoe kun je dat vragen? Onze lichamen weten hoe ze moeten rennen en kunnen dit heel effici?nt doen. Het zijn de schoenen die ons gewoonlijk verpesten. Hoe meer we tussen onze voet en de grond plaatsen, des te meer remmen we het vermogen van de voeten om op natuurlijke wijze te functioneren. Pronatie is een goede zaak omdat het shock absorbeert. Als u echter inslaat met de hiel, vindt pronatie op een abnormale manier plaats zonder de hulp van de voorvoet en teenspieren van de voet, Nike Air Max 97 Womens wat de impact kan vertragen.

Ahhhh ... De beruchte schoenen van Hoka One One! Welnu, mijn positie op schoenen is de afgelopen vijf jaar niet veranderd. In feite is het zelfs nog verder verwijderd van stabiliteitsschoenen dan het eerder was. De schoenensector is echter veel veranderd met steeds meer schoenenbedrijven die uit de buurt komen van stabiliteitsschoenen. Ze richten zich nu op flexibiliteit en lage hakhoogtes - velen drukken zelfs de hoogte van de schoen zelf af. Dit was ongehoord vijf jaar geleden, zelfs al gedefinieerd op dat moment.
Schoenen met een maximale demping, d.w.z. Hokas (Altra en andere schoenenbedrijven hebben ook hun versies) gaan eigenlijk tegen wat we willen dat een schoen is. Het is zwaar. Het buigt of buigt niet. Het staat hoog boven de grond. Deze bovengenoemde kenmerken zijn bestudeerd en laten een verminderde effici?ntie in hardlopen zien.
Daarmee Nike Air Force 1 Mujer zei veel mensen van hen en er is geen wetenschap om het te ondersteunen. Ze worden steeds populairder bij ultralopers en zelfs trailrunners. Waarom werken ze? Ik voel dat wanneer mensen erin rennen, hun voet in de schoen slaat en niet "met" de schoen tegen de grond. Zie het als blootsvoets lopen op worstelmatten of gymnastiekmatten. Met Hokas zou je echter nog steeds kunnen rennen met echt arme, onnatuurlijke mechanica en eindigen met het slaan van de hiel.

Zoals ik al eerder zei, kijk niet naar een schoen om je probleem op te lossen. MAAR, zij kunnen voor u werken. Ik denk nog steeds dat de meeste verwondingen het gevolg zijn van onjuiste trainingspatronen. U zei dat uw kuitspieren kramp zijn tijdens races? Nieuwe literatuur suggereert dat krampen het gevolg is van vermoeidheid en niet van uitdroging. Ik heb dit vorig jaar op een blog besproken toen Lebron en Dellavadova vorig jaar naar Cleveland Clinic werden gestuurd met Adidas Zx 500 Womens krampen en de media suggereren dat het uitdroging was. Deze atleten hebben onbeperkte toegang tot water en presteren slechts een uur en worden onderbroken. Zijn ze uitgedroogd? Meer dan waarschijnlijk niet. Ze zijn moe. Elite marathonlopers eindigen de race in iets meer dan twee uur met weinig hydratatie in vergelijking en klemmen meestal niet. Het zijn onze hardlopers die binnen het bereik van vier uur krampen ervaren - we zijn vermoeid en niet uitgedroogd! Gewoon iets om over na te denken. Houd me niet aan dit alles, want er zijn oneindige variabelen, maar ik weet niets anders dan kramp tijdens races, ik zou veronderstellen dat je niet genoeg tijd aan het trainen doorbrengt in het racetempo of het tegenovergestelde - te veel hoge intensiteit niet gevolgd door rust of eenvoudige runs om de spieren te laten herstellen. Vergeet niet dat zelfs de Kenianen op gemakkelijke dagen 10 minuten rijden. Er gebeurt veel op spieren met rustdagen die gunstig zijn!
Ik hoop dat dit helpt!

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules