JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 06/28/2018, 08:22 AM   #1
Banning
JDM Lover

Banning is offline

Default met toevoegen aan de site

Sinds ik overgestapt ben naar Nike Air Max 97 Donna minimalistische schoenen om hard te lopen, heb ik geprobeerd mijn damesschoenen en vrijetijdsschoenen te vervangen door schoenen die in essentie minimalistische schoenen zijn. Mijn verlangen om een ??sandaal te vinden die nonchalant kan worden gedragen en om in te kunnen rennen, is eindelijk ten einde. Ik heb de Luna Sandal ontdekt. Mijn collega's waar ik lesgeef in zowel hardloopschoenen als hardloopschoenen hebben Luna-sandalen gelopen en verkocht, ik heb ze nooit geprobeerd. Mark Cuccuzzella, MD (arts, elite runner voor Newton Running, maker van het Natural Running Center en eigenaar van de loopschoenenwinkel Two Rivers Treads), draagt ??en rent in Luna Sandals.

Luna's zijn een sandaal van het huarache-type met voetriemen die de achtervoet omwikkelen en een riem gebruiken tussen de grote teen en de 2e teen in de voorvoet. Ze Nike Air Max 97 Femme lijken op de XeroShoes, dat zijn huaraches, maar zijn van veel betere kwaliteit en constructie. Ik heb de XeroShoes niet in diskrediet gebracht, omdat ze een goede optie zijn voor de prijs, maar de duurdere Luna's zijn beter gebouwd en bieden een veel eenvoudigere en comfortabelere riem die heel weinig aanpassing vereist.

Ze bieden verschillende stijlen, maar mijn keuze was de populaire Venado met het Pittards High Performance lederen voetbed. Dit leren voetbed is comfortabel en zacht tegen de huid en past zich na verloop van tijd aan. De zool is een 6 mm Vibram-rubberen zool die zachte demping biedt en toch de grond kan voelen. Mijn favoriete onderdeel van deze sandalen is veruit het omsnoeringsysteem.

Diegenen die mijn blog volgen, begrijpen dat we enkele belangrijke wijzigingen in de site ondergaan om deze bij te houden en te Nike Air Huarache Mujer laten functioneren. Het is nu een jaar geleden dat we het naar een nieuwe server moesten brengen om de inhoud en verbeterde functionaliteit te kunnen afhandelen. Als u op een koppeling van Facebook of Twitter klikt, wordt u hoogstwaarschijnlijk niet doorgestuurd naar mijn blog. Alle links zijn nog steeds actief vanuit de blog en alle originele inhoud is er nog steeds.

We moesten upgraden naar een andere server om tegemoet te komen aan de aankomende wijzigingen voor de blog. Toen ik aan het telefoneren was over de problemen die we hadden, wilden ze mijn doel van het blog weten. In mijn gedachten dacht ik: "op dit punt wil ik gewoon dat al mijn inhoud weer online is!" Het doel van deze blog is om de wereld te helpen betere lopers te worden. Of het nu is om iemand te helpen herstellen van een blessure, te trainen voor een 5k of marathon, Nike Air Vapormax Womens of zelfs een paar schoenen of hardloopshorts te selecteren, ik wil gewoon iedereen helpen die wil rennen. Met dat in gedachten, kun je gerust contact opnemen met vragen die je allemaal hebt. Je kunt gewoon in de reacties hieronder posten en ik zal mijn best doen om ofwel direct te antwoorden of een blogpost erop te plaatsen.

Dus wees geduldig terwijl we doorgaan met toevoegen aan de site en leuke upgrades maken. En voor degenen die verhalen hebben ingediend voor de Vibram FiveFingers-wedstrijd, zullen we binnenkort een verhaal uitkiezen!

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules