JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 07/05/2018, 07:56 AM   #1
Banning
JDM Lover

Banning is offline

Default levensveranderend een paar sokken kunnen

Soms kun je het gevoel hebben alsof je een mobiele afdeling van Dixons Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen bent: telefoon, horloge, iPod, hartslagmeter. Het idee van dit TomTom Music Watch (£ 189) is om zoveel mogelijk van die gadgets samen te voegen tot één. Het GPS-horloge heeft dus een ingebouwde optische hartslagmeter (een lampje aan de achterkant van het horloge dat op je huid schijnt - geen borstband) en je kunt het opladen met muziek om te luisteren via een draadloze hoofdtelefoon.

TomTom leende me er een om het te proberen en het kwam vol met wat Ministry of Sound 'running trax'. Het was niet mijn eerste muziekkeuze, maar tegen de tijd dat ik aan het einde van de weg was, was ik terug getransporteerd naar de tijd dat mijn enige oefening in zweethema's danste en zonder te plannen om snel te rennen, zou ik een paar Strava PB's.

Het horloge was eenvoudig te gebruiken (ik negeer de instructies om te zien hoe ik het doe en Adidas Ultra Boost Femme het lukte me om de muziek aan te zetten en mijn run te klokken). Het wordt ook geleverd met een dagelijkse activity tracker (iets dat steeds normaler wordt), dus als je het na je run wilt houden, zal het je vertellen hoeveel je de Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen rest van de dag hebt verplaatst.

Ik kreeg de Asics Meta Run toegestuurd om een ??paar maanden geleden uit te proberen. Ik ben nog nooit in Asics geweest, dus ik was ge?nteresseerd om ze te proberen. De schoenen kwamen met een schat aan informatie over de voordelen ervan. Ze hebben een gelzool die een beetje zacht en prettig aanvoelt. Hun 'Fluidfit' moet ze geschikt maken voor een handschoen - en dat deden ze. En ze zijn gemaakt met een materiaal (Flytefoam) dat ze blijkbaar 55% lichter maakt dan normale hardloopschoenen - ze voelden wel licht aan.

Maar ze komen ook met een prijskaartje van £ 200. Nike Air Presto Femme Dit was het stukje informatie dat ik niet van mijn hoofd kon schudden toen ik het park in hen rende. Ik vermeed plassen, gaf hondenpoep een grotere ligplaats dan normaal en sneed niet over het gras. £ 200 is veel voor een hardloopschoen. Ik herinner me dat mijn eerste paar £ 80 kostte en dat leek 8 jaar geleden veel geld. Het lijkt nog steeds een hoop geld, maar hardloopschoenen lijken daar nu te beginnen nu en meer dan het teken van £ 100 wordt meer 'normaal'. Maar £ 200? Zo mooi als deze schoenen zijn (en daar ZIJN aardig) kon ik daar geen afstand van doen. Ik denk dat ik niet zijn doelmarkt ben.

Mijn Ginger Orange vroeg me of ze me een paar van hun legging konden sturen. Als een gemberpersoon moest ik zelf kiezen voor dit gedurfde paar - de Dreamboat-hertogin (£ 69). Ik hou van ze en draag ze naar de sportschool voor Nike Air Max Command Femme gewichtheffenessies. Ze zijn iets te leuk om in de modder rond te rennen, dus ik heb ze bewaard voor de gym en yoga en heb een paar bewonderende blikken gekregen. Of ik hoop tenminste dat dat is wat ze zijn.

Ik kreeg deze Injiji-sokken toegestuurd en wilde ze graag hardlopen, nadat ik behoorlijk wat over hen op Twitter had gezien. Wat ze anders maakt, is dat ze meer op handschoenen lijken dan sokken met afzonderlijke delen voor elk van je tenen.

Ze nemen een beetje kronkelend om je tenen in te krijgen, maar als ze eenmaal zijn, merk je dit niet. Ik heb een langere tweede teen dan grote teen en de mijne past op OK. Ik weet niet zeker hoe levensveranderend een paar sokken kunnen zijn, en ze zullen waarschijnlijk niet voor iedereen werken, maar het zijn leuke sokken en ze komen in veel leuke ontwerpen. En ik kan melden dat ik geen blaren had.

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules