JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 07/06/2018, 07:42 AM   #1
Banning
JDM Lover

Banning is offline

Default niet tot de volgende dag

Ik heb onlangs een paar paar marathons gedaan zonder jou. Ik heb je verwaarloosd voor dat nieuwere kind in het vak Ultratraining. Je bent niet zo heel erg, maar je hebt wel je verschillen. Ik heb Ultra Training gebruikt om me te helpen marathonmedailles te verzamelen dit jaar in Manchester, Londen Nike Internationalist Damen en Kopenhagen. Het deed zijn werk, maar niet zo goed als je zou hebben.

Ik denk dat het meer dan een jaar geleden is dat ik voor het laatst bij jou heb ingecheckt. En zelfs toen probeerde ik je te jongleren met Triathlon Training. Dat was het ergste trio ooit. Geen wonder dat ik uiteindelijk gewond raakte. Ik gaf je de schuld voor mijn scheenboutjes en keerde je een tijdje de rug toe. Maar ik heb echt niemand de schuld, behalve ikzelf.

Ik heb mensen alles over jou verteld. Ik heb je aangesloten met veel lopers die ik coach en het lijkt erop dat ze het goed met je vinden. Bedankt dat je voor ze hebt gezorgd.

Ik vermoed dat ik probeer te zeggen: zullen we het nog een keer proberen? Ik heb veel geleerd sinds de vorige keer. Ik begrijp je meer en ik zal proberen meer tijd voor je te maken. Ik zal je niet verwaarlozen en ik zal Nike Air Vapormax Damen luisteren naar wat je me vertelt.

Dus hoe zit het ermee? Ben je toe aan een zomer van vroege ochtenden en late avonden? Van lange weekenden en wat snelle en woedende midweekse actie? Ik denk dat we samen geweldige dingen kunnen doen, en ik weet dat dit nogal aanmatigend van me is, maar ik heb al een afspraak gemaakt. Ik denk dat de herfst in Bournemouth perfect zou zijn voor ons. Ik ben een game als je dat bent?

Vorige week liep ik in Lapland als onderdeel van een evenement dat de Sunset Relay wordt genoemd. Het estafette werd meerdere dagen vastgehouden en zag enkele geweldige, professionele sporters meedoen met alledaagse amateurfanaten zoals ik.

Het doel van het Sunset Relay was om het bewustzijn van de noodzaak om zinnig te zijn in de zon te verhogen - draag zonbescherming en dek het af, het is heet daarbuiten - dus het was Nike Air Max 2017 Damen logisch dat het relais plaatsvond tijdens de middernachtzon toen de zon niet ... t ingesteld.

Ik vloog naar Zweden toen de race al in volle gang was om een ??paar benen van het relais op te nemen. De rit naar boven bracht ons langs een bord dat ons verwelkomde naar de poolcirkel - dus dat was spannend.

Voor mijn eerste been rende ik met twee Nederlandse vrouwen. We liepen 15 mijl, zagen een aantal fantastische Adidas Zx 700 Womens meren, een enorme haas, een beek, heuvels en geen enkele andere persoon dan leden van de raceploeg. We begonnen rond 21.30 uur te rennen en (zoals je op de foto hierboven kunt zien) werd het de hele tijd dat we renden niet donker.

We finishten en overhandigden de batton aan een andere hardloper en gingen toen naar bed op de bus waar alle concurrenten op sliepen en af ??en toe werden geduwd om hun estafette op te nemen.

Mijn volgende fase was echter niet tot de volgende dag. Ik rende 7 km met twee Belgische en één Britse vrouw en eindigde net op tijd om weer in de bus te stappen en wat te gaan eten bij de rest van het team (behalve de kajakker die midden in een meer werd doorweekt en bevroren ).

Later op de dag deed ik mijn hardloopschoenen voor de laatste keer om me bij de rest van het team te voegen voor de laatste fase. Nike Air Max 270 Damen Iedereen kwam samen om het laatste 8k-been in een rustig tempo te lopen. Hardlopen naast enkele ongelooflijk getalenteerde hardlopers en profs uit andere sporten was een geweldige ervaring. Iedereen praatte en genoot van het landschap. En toen kwamen we op tijd bij de finish om een ??succesvol relais te vieren.

Dus, van deze rasechte runner met gember - vergeet deze zomer geen zonbescherming te dragen - ook al ziet het er niet zonnig uit als je erop uit trekt, lange runs laten je daar lang buiten en het weer kan veranderen. Wees verstandig.

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules