JDMCITY.COM
Advertise with us!

Go Back   JDMCITY.COM > Manufacturer Forum > Honda/Acura Forum > The Honda Database

Reply

Old 06/27/2018, 07:54 AM   #1
Banning
JDM Lover

Banning is offline

Default naar de voorvoet te voorkomen

Er zijn meerdere redenen waarom artritis kan optreden in de grote teengewricht. Elke trauma aan het gewricht kan fragmentatie van het bot en / of kraakbeen veroorzaken, wat leidt tot Adidas Yeezy Boost 350 Mujer aanhoudende irritatie die in de loop van de tijd erger wordt - meestal jaren afhankelijk van de ernst van de artritis. Het kan zeker erfelijk zijn. Dus als vader of moeder het hadden, heb je een grotere kans om het te krijgen. Schoenuitrusting heeft de grootste invloed op dit proces, dat jaren kost om de negatieve effecten te zien. Voortdurend dragen van smalle schoenen (met name de teenendoos) in combinatie met een eventuele hielhoogte (ja dames, zelfs de erg lage) zal een abnormale kracht op de grote teen plaatsen, wat leidt tot defecte mechanismen die resulteren in het slijten van de verbinding. Dus ook al voel je het misschien niet, de schade is aan het ontstaan.

Ik probeer dit eenvoudig te maken voor mijn pati?nten. Het is alsof je zand in kogellagers van een wiel hebt. Hoe langer je de auto laat draaien en aan het wiel Nike Air Pegasus 83 Femme draait, hoe meer schade je zult lijden aan de lagers. In dit geval is uw grote teengewricht de lagering.

Hier zijn de opties (en deze vari?ren afhankelijk van de ernst van de gewrichtsschade):

Injectie: dit kan de ontsteking verminderen die aanwezig is in de gewrichtscapsule. Hoe lang het zal duren hangt af van hoeveel kraakbeen is ge?rodeerd en hoeveel spinnen er is op het hoofd van het middenvoetbot.

Cheilectomy- dit is eenvoudigweg het opruimen van de joint en Nike Benassi Mujer het kopen van tijd totdat er iets meer aan het gewricht gedaan moet worden. Vaak kan dit, als het vroeg genoeg wordt gevangen, de schade verhelpen en toekomstige schade voorkomen.

Het gewrichtsimplantaat van het gewricht kan worden vervangen door implantatie van een implantaat van titanium of roestvrij staal. Alleen de basis van de proximale falanx wordt vervangen en dit kan een goede optie zijn voor een zwaar beschadigd gewricht. U kunt nog steeds actief zijn en met deze procedure werken.
Fusie van het gewricht - wanneer de schade ernstig is en er geen beweging meer is in het gewricht, zal het samensmelten van het gewricht pijn voorkomen. Het is de schurende beweging die de pijn veroorzaakt.

Het kiezen van de procedure is een proces dat een uitgebreide discussie met uw arts vereist om de juiste procedure te kiezen voor uw Adidas Superstar Damen levensstijl en uw doel.

Hier is een voorbeeld van een vrouwelijke pati?nt die enkele jaren geleden beide geweldige teengewrichten had gefuseerd (door een andere arts) en haar pijnlijke voorhoofd en bal van haar voet ervoer.

Ze kwam naar me toe met gestructureerde geschoeide loopschoenen en OTC-orthesen en wilde worden aangepast voor aangepaste orthesen. Ik legde uit dat dit een dure optie voor haar zou zijn en dat haar conditie geen probleem was waar ze beweging moest regelen in haar achtervoet of boog.

Ik adviseerde haar om een ??platte schoen te proberen en te leren kortere passen te maken en te leren haar gang naar een meer natuurlijke manier te veranderen. Het idee is om druk naar de voorvoet te voorkomen die optreedt bij lange passen in combinatie met schoenen met een hogere hak.

Ze koos een Earth Shoe die eigenlijk een Nike Air Max Jewell Femme negatieve drop-schoen is, wat betekent dat de hiel lager zit dan de voorvoet.

Dit kan als een minimalistische schoen worden beschouwd, maar ik hou er niet van om me te concentreren op het plaatsen van schoenen in categorie?n. Ik probeer de pati?nt te laten inzien dat ze een schoen moeten vinden die hun voet op een normale en natuurlijke manier laat functioneren. Door over te stappen naar een schoen van deze aard nam de druk weg van haar voorvoet en stond haar toe om effici?nter te gaan lopen. Ze kwam heel opgewonden terug naar mijn kantoor dat het alleen maar nodig was om in een meer vlakke en flexibele schoen te komen om haar pijn te verbeteren.

Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules